Sover gott

Vilde somnade förut vid elva och han sover fortfarande och ser inte ut att ha några större planer på att vakna inom snar framtid. Jag hatar att väcka honom ju :( Även om han inte blir på dåligt humör utav att jag väcker honom så tycker jag det är taskigt när han sover så gott som han gör, men måste ju till dagis och hämta Devin. Jag hade ju tänkt gå dit och tillbaka och då måste jag väcka honom nu. Tar jag bilen kan jag vänta lite, men då får jag ju ingen promenad nu för jag vet att har jag sen tagit in dem kommer jag nog inte ut igen ;) Jag får se om han vaknar inom 7 min typ, annars blire bilen sen. Jag ska ju ändå träna dubbelt ikväll så.


Nu ringde jag till dagis och frågade om jag fick bli lite sen så slipper jag väcka Vilde + att jag kan gå dit :) Det var inga som helst problem!



Kommentarer:
Postat av: Joanna

skönt med en promenad :d


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits