Lillälsklingen

Min stackars lilla älskling sprang förut på gräsmattan hos min mamma och pappa. Vi skulle precis in i bilen, vilket han inte ville, så han sprang iväg fort som en iller och jag kutade efter men då kutade han ännu snabbare och bang rakt ner i asfalten trillade han för han såg inte en kant från gräsmattan :( Man verkligen hörde smällen när huvudet slog i asfalten, hemskt!!


Mammas lilla hjärtegryn ♥

Jag vekligen hatar när de slår sig för som de säger så gör det mycket ont på dem, men tio gånger ondare i mammans hjärta!

Älskade barn, slå dig aldrig mer.


Kommentarer:
Postat av: Marcus

om jag någonsin får barn ska jag madrassera in deras rum och aldrig låta dem gå i närheten av något farligt.

2010-06-01 @ 00:39:58
Postat av: Lena

Stackars Vilde!! Det var inget dåligt blå märke

Postat av: Maria

Kommenterar här då det inte gick i inlägget ovan :)

Så duktig du är som är ute och rör på dig :)

Sv: Min farfar har 3 barn.

2010-06-01 @ 12:30:32
URL: http://selmasmamma.blogg.se/
Postat av: Hanna o Elliot o Nelli

Jo de är så att igår när jag skrev inlägget så va klänningen uppe i 200:- och hade kanske 15 bud. Som du ser på dennes fina bild har hon korrigerat både högsta och antal bud.. Och så skriver hon ju att de smickrande.. Så smickrande att man måste photoshoppa bilden! ;)

2010-06-01 @ 17:53:55
URL: http://elliotochmamma.blogg.se/
Postat av: Melissa - Vincents Mamma

naw stackarn :( d gör verkligen så himla ont i mamma hjärtat när ens barn trillar å slår sej sådär :(

2010-06-01 @ 20:25:41
URL: http://ooomelissaooo.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits