Besök hos morfar

Idag var jag iväg en sväng och hälsade på min lilla morfar :) Han mådde bra och vi pratade en stund innan han skulle äta mat.

Då hade jag en stund över innan jag skulle hämta barnen på dagis så jag gick till Intersport och provade nog alla jackor de hade utan att kunna bestämma mig för vilken jag vill ha. En ny jacka behöver jag iaf! Skulle egentligen behöva vinterskor också, men det hann jag inte prova några.

Handlade en hel del mat också, men sen bar det av för att hämta busungarna..



Kommentarer:
Postat av: Marie-Från en prematurmammas hjärta-

jösses ja finns ju hur många som helst!! skulle verkligen behöva både skor och vinterjacka men plånboken tillåter tyvärr inte båda sakerna :P


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits