One Night Band

Igårkväll var det utgång tillsammans med Erika för att kolla på one night band med Jocke Bergqvist. Först var det middag där det serverades grillbuffé, jag fick dock massa goda kokta grönsaker och potatis :) Efter det drog det igång och det var riktigt bra! Visste inte riktigt hur det skulle vara för jag hade inga direkta förväntningar, men han var jätteduktig!

Jag drack ingenting eftersom jag körde + att vi ju ska ha kalas och grejer idag och då är det inte så skoj att vara bakis. Var iaf jättetrevligt att komma ut lite tillsammans med Erika igen eftersom det var ett tag sen vi sågs eller gjorde något tillsammans nu :)

Nu måste jag förbereda för kalas här..


Kommentarer:
Postat av: Marie-Från en prematurmammas hjärta-

Härligt att ni hade det roligt:D


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits