Ridtur

Blev ingen ridtur med Olivia idag så jag fick ta en själv istället :) Gick hur bra som helst, men vi red inte så jättelångt eftersom det var första gången jag skulle rida ut själv liksom. Tog en minisväng i skogen och jag och Jaffe travade lite där när det helt plötsligt låg två trästammar just där vi kom och tror ni inte han hoppade då eller? Jo minsann, så nu har jag hoppat lite också -haha- Men det gick så bra så, var ju inget jättehopp direkt, men ändå :)

Var trevligt, men hade ju såklart varit roligare med sällskap.


Kommentarer:
Postat av: sara - tävlingar, rabatter och en massa tvångstankar

Vad skoj, önskar jag med hade tid för sånt

Postat av: Marie-Från en prematurmammas hjärta-

Aha du blev själv tråkigt. Herre jösses du har ju snart gått igenom allt ;)

Postat av: Sandra

Låter kul ändå :)

2010-11-06 @ 20:49:56
URL: http://fluffin.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits