Skadad fågel

När jag kom hem från dagis idag och skulle ta ur Vilde ur bilen så kom någonting och sprang över mina fötter.. jag tittade ju såklart ner och undrade vad det var eftersom jag visste att båda katterna var inne. Jag såg ingenting och började ju tro jag inbillade mig. Sen såg jag en fågel som hoppade fram och satte sig på vår trapp :/ Såg inte alls ut att må bra och verkade inte kunna flyga för Devin gick ju fram och ville kolla. Den skuttade därifrån och satte sig i vår buske.. där har den suttit sen dess. Usch, jag gillar inte att se djur må dåligt speciellt inte som det känns som den där kommer dö nu när det är så kallt om den är skadad. Den fick iaf några brödskivor att mumsa i sig av mig och det verkade den bli glad över :)

Skulle ju gärna vilja se den flyga iväg härifrån alltså.. hellre än att se den som kattmat eller ihjälfrusen!!


Kommentarer:
Postat av: Marie-Från en prematurmammas hjärta-

usch så himla otäckt blir så ledsen när jag såg den förut:(

Postat av: Hanna - mamma till ღNeoღ

stackars liten... =( hoppas den klarar sig, men antagligen inte i den här kylan!



2010-11-29 @ 22:15:30
URL: http://hannaofsweden.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits