Stallet



Var till stallet förut, som vanligt på onsdagskvällar. Denna gången blev det dock ingen ridning eftersom det var så sjuuukt kallt ute. Jag hade nog dött på hästen då tror jag - minusgrader och blåst är ingen bra kombo för min del. Det blev teori istället och det var ju intressant det med även om det blev en massa babbel om allt möjligt också :)



Jaffe stod och mumsade en massa när jag kom, annars hade han iaf fått blivit borstad och så.. men det hade han inte tid med nu. Han hade knappt tid att få en morot av mig så ;)


Kommentarer:
Postat av: Sandra

så fin han är :) Är de din mammas häst?

Postat av: mamma

Var det inga andra hästar inne, han ser lite ensam ut?

Kram

2010-11-25 @ 08:31:51
Postat av: Marie-Från en prematurmammas hjärta-

jättefin häst!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits