Tack Lena

En kattvan vän kom förbi idag för att kolla på Tisslas sår. Jättesnällt verkligen och hon tyckte inte att jag behövde gå till någon veterinär för det som tur var. Hon sa att hennes katter brukade få sådär när de vart i slagsmål eller liknande med andra katter och ja, det finns ju en del katter här nu som mina kan bråka med om revir och sånt. Jag är ju dock inte van att se sånt på mina katter då de alltid varit innekatter, men nu var det skönt att hon kom och kollade iaf och sa sin åsikt om saken. Jag får köpa sårrengöring att ha hemma helt enkelt :)

Tack Lena


Kommentarer:
Postat av: Elin, Albin & Ellas mamma

Vad snällt av henne och skönt att slippa gå till veterinären.

Postat av: Marie-Från en prematurmammas hjärta-

jättesnällt och skönt att du inte behöver åka till veterinären!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits