Sånt man måste..

Nu börjar det se lite okej ut här hemma igen. Har tvättat massa tvätt, vikt mängder med kläder, flyttat alla Devin kläder (vilket är en hel del) till en annan byrå, plockat ur och i och ur diskmaskinen.. Inte skoj, men det är sånt som behövs ibland!

Dessutom har vi varit i skogen med barnens farmor på förmiddagen så David kunde sova eftersom han jobbat natt hela helgen :)

Kan ju säga att Devin har en heeel del tröjor/t-shirts. 45 stycken räknade jag till och då är inte alla inräknade eftersom en del är i tvätten och jag räknade inga tjocktröjor!! Det är nog tre gånger så mycket som jag har om inte mer ändå ;) haha!


Nej nu ska jag laga grönsaksomelett här!!




Kommentarer:
Postat av: Marie-Från en prematurmammas hjärta-

haha herregud va t-shirtar!!

Postat av: Elin, Albin & Ellas mamma

Oj vad mkt kläder :)

2010-10-04 @ 09:33:48
URL: http://elinnorgren.blogg.se/
Postat av: kidzmode

En hel del kläder där med ;)

2010-10-04 @ 21:27:52
URL: http://kidzmode.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits