Snart jul

Hardin sa precis till mig att snart är det jul och började babbla om att byta bakgrundbild på mobilen och datorn osv. Då kom jag och tänka på julbilderna på mig och rotade fram dem i datorn och herregud så smal jag var!? Sen slog det mig att jag aldrig mer kommer kunna bli så smal igen eftersom det inte rör sig ett jävla gram på våghelvetet om det inte är uppåt då >_<



Ganska deprimerande faktiskt, speciellt som jag inte ens njöt av det då utan tyckte att jag var fet som ett jävla bergatroll -suck- Slösade bort min snygga smalhetstid med att tycka jag var tjock, helt jävla vrickat!!



God jul ;D

Lär ju ska vara typ först med att säga det till alla iaf.. eller kanske inte eftersom julen härjar helt vilt på IKEA, Lidl och diverse andra butiker.


Kommentarer:
Postat av: Tigerhonan

Nepp inte just där jag var. Men ibland måste man få unna sig.

Postat av: ♥ Nina ♥

Då måste jag få säga att du gör samma sak nu! DU är smal och vacker Sandrah! Sluta ödsla tiden på att fokusera på gram hit å dit! Njut av ditt liv! Du är vacker!!

2010-10-27 @ 17:55:18
URL: http://snostjarna.blogg.se/
Postat av: Rijo

Du var för smal gumman. Det finns otäcka ord för den där sjukdomen dessvärre....

2010-10-27 @ 18:37:01
URL: http://rijo.blogg.se/
Postat av: Hanna - mamma till ღNeoღ

vilka fina bilder! =) hur längesedan är det??



kram kram

2010-10-28 @ 22:51:45
URL: http://hannaofsweden.se
Postat av: Elsa

Skönheten sitter inte i vikten. Du är vackrare nu än då!

2010-10-28 @ 23:59:36
Postat av: Marie-Från en prematurmammas hjärta-

jättefina bilder. Du är fin precis som du är!! det elsa skrev var riktigt bra!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits