Stallet

På förmiddagen nu var vi till stallet en sväng och hela familjen red faktiskt :) Inte illa att få upp David på hästen också. Jag glömde ju såklart kameran hemma så bildbevis finns tyvärr inte, men sant är det. Vi red barbacka och jag red själv en liten bit och då sa ju mamma såklart att jag skulle galoppera upp för backen och jag hann inte mer än säga ahh eller hur så galopperade hästen iväg med mig ;) Jag överlevde det också, var inte så farligt.

Nu har vi precis lagt två trötta och mätta barn iaf. Senare än vanligt men det är bara bra det för ikväll ska de få vara uppe så länge de orkar eller tills vi går och lägger oss eftersom man ska ställa om klockan imorn och jag har ingen lust att ha morgonpigga ungar då ;)


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits