Usch för poliser

När jag åkte hem från Örebro idag så körde jag på som vanligt där på vägen - tills jag såg att en polisbil körde tätt efter mig!! Blev ju precis hur nervös som helst och helt stel i ryggen. Körde jag för snabbt? Körde jag för nära en annan bil? Jag började tänka på allt och jag visste inte om det var 90 eller 70 på vägen jag körde så jag saktade ju ner eftersom det var lite vägbyggen och skit. Usch alltså!

Polisbilen körde om direkt det blev dubbelfiligt fast att det bara var 70 där, men då kunde jag iaf pusta ut när den körde vidare frampå vägen -puh-

Fy för poliser alltså, kan ju inte bete mig normalt när jag ser dem vilket blir en fara för allt och alla ;)

Blir ni nervösa när ni ser poliser??



Kommentarer:
Postat av: Carro

Ja faktiskt. Men vet inte varför?!

Postat av: Marie-Från en prematurmammas hjärta-

haha vet att tony blir ;)

Postat av: Elin, Albin & Ellas mamma

När jag kör bil blir jag skit nervös när jag ser polisen.

2010-10-05 @ 20:06:05
URL: http://elinnorgren.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits