0 grader

Ute är det frost och jag kommer nog få skrapa bilen som det ser ut som nu. Termometern står på 0 grader och det känns inte speciellt lockande att gå ut i -brr-

Blir säkert jättehärligt väder senare idag när solen kommit upp lite mer och vaknat till, men just nu har jag ingen större lust att köra barnen till dagis faktiskt!

Måste hitta en jacka till Devin, han har ingen än :( Men i den här stan så finns det ingen skaljacka att få tag i och det är det jag vill ha. Är för varmt med vinterjacka mitt på dagen än ju..

Suck..


Kommentarer:
Postat av: Carro

Uh va kallt!! Vi har 5 gr och dte tyckte jag var svinkallt. Första dagen med vantar för Leon. Du kan inte fynda en skaljacka på Tradera då? Ha en bra dag.

Postat av: Marie-Från en prematurmammas hjärta-

men det var faktistk ganska skönt ute när solen lyste:)


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits