Buzz-fucking-lightyear

Devin skriker och gapar som en jävla tok här hemma om att han vill ha Buzz Lightyear. Han hade med sig honom när vi gick ut en gång fast att jag sa till honom att han kommer tappa bort honom, det var några dagar sen nu. Men nu kom han på det för det gick en reklam på tv och tjatar ihjäl sig efter den där j**la gubben!!

Inte nog med att det är skrik och gap här hemma nu på morgonen för en figur som inte längre finns här så har David lyckats ta med sig bilnycklarna till jobbet så jag har ingen aning om hur jag ska få Devin till dagis. -suck-

Ska jag gå får jag väl börja göra det typ nu, men jag har inte ens ätit frukost än så jag kommer ju svälta ihjäl på vägen >_<

Usch ingen bra start på dagen här.. orkar inte med sånna här dagar! Jag behöver sömn.



Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits