Jobbig unge



Kan inte riktigt fatta hur denna söta, underbara varelse kunnat bli så sjuuukt jobbig!? Just nu skulle jag seriöst kunna lägga mig och tvärsomna för jag är så jävla trött. Trots, gnäll och klag från det att jag hämtade honom på dagis tills nu när han gick och la sig. Färdig för att dö är jag nästan.. -puh-
Men jag kan inte sova inte för jag ska rida som vanligt på torsdagar, så det är bara att försöka hålla sig vaken det och överleva!

Ett under får gärna ske så att han är på strålande humör imorgon för annars lägger jag mig ner och grinar bredvid honom >_< Märks verkligen att han är mycket jobbigare när David inte är hemma och han har ju varit borta på jobb hela vecka så man har fått tagit allt själv. Inte lätt inte!

Nej nu får jag samla kraft så jag orkar ridningen.


Kommentarer:
Postat av: sara - tävlingar, rabatter och en massa barnmat!

Ja jag och Amy skall gå, vill du hänga med?



Hoppas du får en lugn och skön ridtur.

Postat av: Elin, Albin & Ellas mamma

Ja vart tog våra snälla söta barn vägen? Ibland vill man säga upp sig som mamma, lite för ofta nu för tiden :P

2010-10-01 @ 11:04:31
URL: http://elinnorgren.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits