Lååångpromenad

Idag på förmiddagen efter att jag satt på tvättmaskinen och vikt världens största tvätthög tog jag med mig Vilde och åkte upp till vår gamla lägenhet på stenbacken för att möta Katarina hennes dotter Emilia och bushunden Zitra för en långpromenad.

Var riktigt härligt i luften fast ganska kallt. Vilde vart helt blå på läpparna trots han hade två tjocktröjor, jacka, mössa, vantar :( Är verkligen höst nu!

Vi var ute och gick i ca två timmar iaf, det är bra :)


Nu ska jag planera för festen imorn så blir nog lite dåligt med uppdatering idag och imorgon kan jag tro.


Kommentarer:
Postat av: Linn

Sv: jag hade topz men hon blev helt vansinnig och viftade med båda händerna framför ansiktet och skrek allt och kunde... Skulle ge henne näsdroppas igår och hon sprattla och viftade så mycke så jag sprutade massa i ögat på henne ist... Tokbarn! Men i natt sov hon och idag e hon som vanligt, var en 2 dagars förkylning verkar de som.


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits