Ledsen kille

Usch idag var det jobbigt att lämna Vilde på dagis :( Han började nämligen att gråta redan när vi svängde in på vägen mot dagiset, lilla plutten. Där inne blev han sen helt hysteriskt ledsen och försökte klamra sig fast vid mig :( Mitt lilla hjärta! Fröken sa då att det är bättre att göra avskedet kort och tog honom ifrån mig och gick in.. usch kände då att jag skulle börja grina vilken sekund som helst :/

Stannade kvar lite så jag hörde att han lugnade ner sig och sen gick jag ut med tårar i ögonen. Så hemskt att lämna sin älskling helt ledsen. Värsta jag varit med om nästan! Devin har aldrig gråtit så det här är nytt för mig och skitjobbigt.


Kommentarer:
Postat av: Sofie

Har du varit med honom på dagiset något?

Postat av: Sofie

Okej, ja det är klart. Men det lät på fröken mer som att det va så himla bråttom med att du skulle gå. Hoppas det blir bättre snart!

2010-09-28 @ 13:54:41
URL: http://specs.blogg.se/
Postat av: Elin, Albin & Ellas mamma

Usch det är hemskt när dom blir så ledsna.

2010-09-28 @ 15:24:38
URL: http://elinnorgren.blogg.se/
Postat av: Marie-Från en prematurmammas hjärta-

usch va jobbigt:(


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits