Monstertrucks

Kan nog gissa på att jag har en väldigt nöjd son just nu som är iväg på monstertrucks med sin morfar :) Han har tjatat hela helgen om det där och jag antar att han kommer prata en massa om det när han kommer hem också! Han har ju liksom inte slutat prata om förra gången vi var iväg på monstertrucks än ;)

Inte ens 3 år och redan varit och kollat på monstertrucks två gånger, det är inte dåligt det. Nöjdare unge får man leta efter :) Han fick en ballong av sin farfar igår också som såg ut som en monstertruck så den hade han med sig och skulle vifta med!

Ska bli kul att höra honom berätta om det sen, eller imorgon - ja, han kommer nog prata om det i månader fram över. Antar att jag inte behöver säga detta, men, han älskar monstertrucks!!

Älskade lilla unge!


Kommentarer:
Postat av: Nicole, Mamma till prinsen Vincent!

Vilken lycklig kille:-)

Jag är nästan avis jöö;-)

Postat av: Marie-Från en prematurmammas hjärta-

hihi då förstår jag verkligen så mycket som älskar dessa bilar!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits