September

Jaha nu var det redan September då. Mindre än 2 veckor kvar tills man ska börja skola in Vilde på dagis :/ Min lilla bebis ju! Tiden hemma har gått alldeles för snabbt och även fast jag varit hemma och mammaledig i 3 år så skulle jag gärna vara det i 3 år till om jag inte fick ett drömjobb då. 1 oktober ska jag börja jobba igen och det känns inte alls speciellt bra faktiskt, men man "måste" väl. Söker massa jobb överallt, men det är ju inte det lättaste att få jobb.. speciellt inte i den här hålan. -suck-

Nej, nu får jag fixa ungarna för att snart bege oss mot dagis och sen blir det väl en promenad för mig och Vilde som vanligt. Känns viktigt med promenaderna nu när jag inte tränar för att jag är lite förkyld. Måste ju göra något iaf!


Kommentarer:
Postat av: Carro

Nej fy för o hitta ett jobb. Finns ju ingenting! Inte alls kul... Krya på dig!

Postat av: Zozou

Ring Anna-Maria på 0586-220474 :)

2010-09-01 @ 10:15:25
URL: http://zozou.blogg.se/
Postat av: Marie-Från en prematurmammas hjärta-

Tack för en trevlig förmiddag:)

Postat av: mamma

Och just i dag har ni varit husägare i 2 månader!

Grattis!!!

2010-09-01 @ 16:05:46
Postat av: Carro

När är det dags för dagis för Vilde?

2010-09-07 @ 11:03:12
URL: http://carolinus.webblogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits