Vill ha

Tror jag hittat ytterkläder till Devin nu som jag vill att han ska ha i vinter, snygga och till rimliga priser, nu gäller det bara att fixa pengar också. :/


Bild lånad från villervalla.se

Detta set skulle jag vilja att han hade. Svart jacka och termobyxor från
villervalla + den där randiga stickade mössan. Kommer ju bli ursnyggt!



Sen dessa matchande vantar till! :)



Och såklart ett par Ecco Goretexkängor! Varit supernöjd med dem de andra åren så jag blir nog inte besviken i år heller :) Det bästa var att jag var iväg och mätte barnens fötter igår och Vilde kan ha de skorna som Devin hade förra året så jag slipper köpa två par!! :)

Overall har han ju redan som jag köpte förra året till honom.

Sen är han redo att möta vintern!!

Nu är det bara pengarna som fattas..



Kommentarer:
Postat av: Marie-Från en prematurmammas hjärta-

fint. var lite likt de som neo har fast inte stjärnan då. Jättefint!

Postat av: Elin, Albins mamma

Vad skönt att Vilde kan ha Devins skor :) Så dyrt med alla vinterkläder.

2010-09-29 @ 12:19:16
URL: http://elinnorgren.blogg.se/
Postat av: Malin - Alice & Lowes Mamma!

Villervalla jacka och byxor är värdelösa :(

2010-09-29 @ 18:58:35
URL: http://alicesmamma.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits