Blir tokig

Åååhhh matten går inte alls, jag fattar verkligen nada av funktionsbegreppen. Någon som kan eller??? Naturkunskapen känns iaf som den går bättre.. Lite lättare att fatta att en molekyl består av fler än en atom eller att atomer eftersträvar ädelgasstruktur så det gör dem benägna att reagera med andra ämnen. Men matten... hur tusan ska detta gå? Varför måste man kunna sånt här ens för, det är något jag inte förstår mig på. Jag tycker jag klarar mig skitbra med att kunna plus, minus, gånger, division och procent. Varför ska man kunna mer?

Blir tokig



Kommentarer:
Postat av: Marie - Från en prematurmammas hjärta -

hehe ja så känner jag med ibland. Räcker de inte med de du skrev i inlägget. Tycker jag klarat mig bra på de!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits