Kvällspass

Bytt schema igår (igen) då de skulle vara underbemannade idag och på fredag på kvällspasset så nu sitter jag här och ungarna busar runt. Vi har precis badat :) Dagis börjar klockan 11.15 och sen ska jag hämta Andreas som åker med mig klockan 13 så det blir lugnt en liten stund däremellan iaf ;)

Idag fuskvägde jag mig och till min enorma förvåning hade jag gått ner 0,7kg sen lördags!? Jag som inte ens tränat något och äter massor (känns det som iaf). Jaja, det är ju positivt iaf.. 0,3kg kvar så har jag gått ner 5kg sen!! =)

Heja mig!



Kommentarer:
Postat av: Marie-Från en prematurmammas hjärta-

Härligt! Går verkligen framåt:)

Postat av: Marie-Från en prematurmammas hjärta-

Ja du hade rätt. Men vi har hört så många olika bud från olika läkare den ena har sagt att det kan vara nått allergiskt och en annan sagt att det inte är allergiskt. Nu har vi fått en salva som vi hoppas ska funka. Första natten med nya medicinen har varit bra. Sovit hela natten:) Hoppas det håller i sig:) och skönt att veta att han inte är allergiskt mot katt :)


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits