Ridit

Precis varit en tur till stallet med mamma och Erika :) Var jättekul att Erika var med idag faktiskt och att hon ska fortsätta rida på Glaesir också.

Jag red barbacka idag och det gick väl ganska bra tycker jag! Var ju ett tag sen nu, men det funkade.. var nästan skönt att rida utan sadel faktiskt.

Provade även på att rida lite på Glaesir på slutet men då kändes det bara skitkonstigt att sitta i sadel och sådär, men annars funkade det ju bra det också. De är väääldigt olika att rida de där två herrarna ;) Men det var kul!

Nu ska jag väl snart göra mig iordning för sängen för klockan ringer ju 6.10 på morgonen nu mera. -gäääsp-


Kommentarer:
Postat av: Emma Viklund

Sv: Ja, hörntänderna verkar ju ta hur lång tid som helst på sig, stackars barn :(



Ja, vi tog en sån där "Välkommen till världen" bild idag som ska sättas in i vår dagstidning :)

Postat av: Amy-23 & snart 3 barnsmamma!

2011-02-01 @ 23:08:06
URL: http://www.olimy.blogspot.com
Postat av: Amy-23 & snart 3 barnsmamma!

bra balansövning att rida barbacka... Kul :)

2011-02-01 @ 23:08:43
URL: http://www.olimy.blogspot.com
Postat av: Marie-Från en prematurmammas hjärta-

Roligt att få ridsällskap:)


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits