Rött blev det

Köpte med mig en röd hårfärg när jag handlade idag :) Trivs bäst i rött även om det är den jobbigaste färgen att underhålla. Tänkte att det var onödigt att ändra nu när jag ändå är rödhårig att färga till något annat och senare byta tillbaka igen. Så ja, rött får det bli ett tag till iaf.. senare vet man ju aldrig vad som händer. Brunt är iaf tråkigast, känner mig supertrist som har min naturliga - den är inte speciellt fin heller!

Nu har jag handduken om håret så får se sen hur det ser ut när det torkat lite. Hoppas det blev någorlunda iaf :)


Kommentarer:
Postat av: Marie-Från en prematurmammas hjärta-

Tycker är fin i allt:)

Postat av: Karin

Rött är jättesnyggt! Som du säger, en jobbig färg att underhålla. Men sååå snyggt, så det är värt det!

2011-02-15 @ 21:29:54
URL: http://karinjohannakarlsson.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits