Shoppat - Nova Star

Tog mig en sväng till liten och stor idag innan jobbet och införskaffade mig dessa två tröjor till barnen för presentkortet som Vilde fick i julklapp av min mormor :)
Jag hann inte kolla närmare på tröjorna förrän nu och de är nästan lika stora fast att Vildes är en storlek mindre. Vildes är till och med någon cm längre på längden än den jag köpte till Devin. Så ska det väl inte vara?? Nej, får nog gå tillbaka med dem imorgon istället för att sätta på barnen dem till dagis som jag hade tänkt -suck- Vilde kommer ju drunkna i en som är lika stor som 104/110 och Devin kommer ju bli förstoppad typ i en som skulle vara mindre än den storleken. Kan de inte bara vara i den storleken som man köper eller?? Ska det vara så svårt.. >_<

Kommentarer:
Postat av: zasata - en emetofob

Nej vad trist :(

Postat av: Elin, Albin & Ellas mamma

Vad tråkigt :/

2011-02-25 @ 06:50:39
URL: http://elinnorgren.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits