Tränat/dagislämning

Sådär, denna vecka började ju bra med träning iaf, får se hur det fortsätter haha ;) Blev 30 min på crosstrainern och sen lite stretching på det! 250kcal gjorde jag av med iaf. Bättre än ingenting.

Idag gick det förresten bra att lämna barnen på dagis. Vilde grät ingenting som alla andra dagar förra veckan :) Så himla skönt. Han sa bara "poss" och skulle ha puss sen sprang han in. Känns mycket bättre att lämna honom då!!

Nu sitter jag och äter äggsallad och sen ska jag iväg och hämta upp Andreas innan det är dags för kvällspass på jobbet. Jag är inte speciellt taggad!


Nej nu måste jag fixa mig, ha en bra dag!


Kommentarer:
Postat av: Malin - Mamma till Alice & Lowe



Du har blivit en av finalisterna till veckans blogg ;) Nu är det upp till dig att få röster!



Kramar

Postat av: Mia

Jobbigt med ledsna barn.

2011-02-07 @ 19:24:03
URL: http://miahjartabarn.blogg.se/
Postat av: Alfva

Äggsallad? Säkert gott, men låter sjukt äckligt! ;)

2011-02-07 @ 22:01:07
URL: http://alfvan.wordpress.com

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits