Cliniderm

Nu har jag hunnit testa produkterna som jag frick ifrån Cliniderm ett tag och jag tycker de är riktigt bra! Blev verkligen förvånad för jag hade ju massor av finnar innan, iofs kanske en del var kopplade till att jag faktiskt var gravid, men nu har jag knappt några och blivit så mjuk i hyn. Fortsätter det såhär bra så kommer de ha mig som kund framöver iaf kan jag lova :)

Glöm nu inte att vara med och tävla om en presentask ifrån Cliniderm här i bloggen! Den innehåller Active Protection Day Cream, Barrier Repair, Optimal Strength Night Cream, Ideal Balance Skin Tonic, Ultra Soft Cleansing Milk och sist men inte minst Age Delay Serum.

4 vinnare dras den 23 januari!









Kommentarer:
Postat av: Linn, mamma till Milia

Hängde aldrig med på reglerna för tävlingen... Måste man ha en blogg?? Annars är ju mitt finniga tryne en bra kandidat till tävlingen..

2011-01-13 @ 19:34:49
Postat av: Malin - Mamma till Alice & Lowe

Inte med i din ännu eftersom det är ett bra tag innan den avlsutas


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits