Första jobbdagen

Sådärja, nu var första jobbdagen avklarad! Idag var det rundvandring, brandundervisning hur vi ska göra om det börjar brinna, sen lite jobb med programmen vi ska arbeta med. Kan ju säga som så att jag har världens huvudvärk nu :/ Alla mina rutiner med träning och mat har blivit helt rubbade och det känns piss rent utsagt.

Barnen hade det roligt på dagis iaf och Devin har redan frågat om det är dagis snart igen ;) Är ju positivt även om det inte känns så bra för mig att ha dem där så länge. Träna vill jag göra med men att åka nu när de lagt sig känns på tok för sent för mig, jag är en person som gillar att träna på förmiddagen helst. Imorn funderar jag på att dra direkt från jobbet till träningen men då missar jag tid med barnen :/ Värsta dilemmat detta men om jag inte hinner med min träning kommer jag må skit.. speciellt nu när mina bestämda mattider rubbas hit och dit. Suck!

Aja, jag överlevde iaf och hamnade i en jättetrevlig utbildningsgrupp!


Kommentarer:
Postat av: Klara

Hej :) ärligt taget så märkte jag ingen jäteskillnad och gav upp efter 2 veckor... Men man man är mer seriös och samtidigt äter mindre och tränar 3-4ggr i veckan ger det såklart resultat men jag tror inte att enbart pillerna ger något effekt :)

Postat av: Marie-Från en prematurmammas hjärta-

härligt att dina första dag har varit bra och att du hamnade i en bra grupp! Du kommer få det att funka det vet jag! massa kramar

Postat av: Amy-23 & snart 3 barnsmamma!

Välkommen till verkligheten :P Skulle aldrig hinna träna på gym varje dag hur mycket jag än vill.

2011-01-18 @ 20:00:04
URL: http://www.olimy.blogspot.com
Postat av: Emma Viklund

Hoppas du ska trivas med jobbet :)



Sv: Ja, eller han har lite svårt för nappen, men ibland låter han den sitta i en stund... Viggo tog napp redan på BB superlätt, men lillebror var det svårare för som sagt...



Ja, dem är inte helt lika, det är är lite kul :) Får se hur dom utvecklas och liknar varandra då dom är äldre :)

2011-01-18 @ 20:25:22
URL: http://emmashjartan.blogg.se/
Postat av: Alfva

Kul med nytt jobb och att det känns skoj! :)

Jag gillar egentligen inte heller att träna på kvällarna, men vad gör man? :( Det är ju enda tiden som finns. Brukar faktiskt sticka iväg på senare pass när A gått och lagt sig för att inte tappa all tid med henne, men vissa dagar (som idag) måste man ta sig iväg tidigare!

2011-01-18 @ 20:29:05
URL: http://alfvan.wordpress.com
Postat av: mamma

Du kommer att komma in i nya rutiner snart.

Klart det blir annorlunda när du varit hemma i över tre år.

Glöm inte heller vad du lovat mamma...stallet

men väntar med det tills du hittat dina nya rutiner.

2011-01-18 @ 21:31:50
Postat av: Cecilia

Tack för tipset om Modifast! Kram!

2011-01-19 @ 12:46:29
URL: http://ceciliaspyssel.bloggagratis.se/
Postat av: Jenny

Skönt att det gick bra på jobbet o att du gillade gruppen.

Jag förstår att det blir jobbigt med ångesttankar när du inte kan träna som du vill. Men du kan ju försöka komma iväg tre gånger i veckan iaf.

2011-01-19 @ 13:55:25
URL: http://rosorochpalmblad.webblogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits