Hjärtskärande



Min lilla älskling kom springandes förut och snubblade på min fot och hann inte ta emot sig :( Kom massor med blod på golvet när jag tog upp honom och hela munnen var full med blod + att det rann massor ur näsan. Jag fick nästan panik så det var tur att David var hemma. Usch alltså!! Hatar verkligen när de slår sig, gör ont i hela mig.



Han ser helt annorlunda ut nu med värsta fläskläppen, men han verkar pigg och glad iaf och det är ju huvudsaken. Älskade lilla barn, sluta slå dig :(


Kommentarer:
Postat av: Elin, Albin & Ellas mamma

Lillgubben då :(

Postat av: Maria - Mamma till två

Usch då.. Theo sprang och snubblade på vår hund ben, for rätt o golvet med munnen, blodet rann och det vart en riktig fläskläpp =(

2011-01-25 @ 17:32:26
URL: http://o0misa0o.blogg.se/
Postat av: Marie-Från en prematurmammas hjärta-

usch va jobbigt :( Vet när neo tippade i gåpåsen och han har ju inte riktigt reflexerna till att ta emot sig så han dunkade i med näsan och hela munnen. det bara rann fy vilken panik känsla man får i kroppen. Skönt att det gick bra och att inga tänder skadades!

Postat av: Emma Viklund

Nämen usch, fy... Stackare då! :( Så läskigt när dom slår sig ju!!

2011-01-29 @ 17:57:06
URL: http://emmashjartan.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits