Nehepp

Kan ju säga som så att de där tabletterna jag tog igår inte gjort ett skit! Inte haft ont, inte känt något och inte blött någonting alls. Var orolig helt i onödan, men nu undrar man ju varför det inte hänt någonting alls? Jag ringde till kvinnomottagningen nyss och de tyckte också det lät märkligt att ingenting alls hade hänt på över 16 timmar, men jag ska ju ta blodprov på måndag igen och har telefontid på tisdag så skulle avvakta tills dess. Hade ingenting hänt då så blir det skrapning som förra gången jag fick missed abortion. :( Skulle dock höra av mig direkt om jag fick ont eller så.

Blir så trött på allting!


Kommentarer:
Postat av: Malin - Mamma till Alice & Lowe

Men :S Verkar lite skumt, men dom där tabletterna stannar väl bara allt? Sen måste du få piller uppstoppade? Så var det när jag gjorde abort iaf..



Konstigt att du bara slutat blöda sådär med :S

Postat av: Malin - Mamma till Alice & Lowe

Ja, jag ska göra din design :)

2011-01-04 @ 11:55:40
URL: http://alicesmamma.blogg.se/
Postat av: Sara - Två barnmorsa med lite attityd.

hoppas du mår bra snart. visste du att du var gravid?

2011-01-04 @ 13:02:28
URL: http://zasata.blogspot.com
Postat av: Marie-Från en prematurmammas hjärta-

konstigt att inte tabletterna inte gjort nått alls. För klen dos?


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits