Provsvaren

Imorse ringde de från Karlstad och berättade om svaren på blodprovet. De kollade ju mitt gravidhormon i blodet om det gick ner eller så och det hade det gjort. Sist var det 2000 och nu typ 150 eller något, minns inte riktigt. Men jag har ju fortfarande inte blött eller något så skulle ge det en vecka till och sen ringa och kolla igen med ultraljud för att se hur det såg ut. -suck- Vill ju bara få allt överstökat liksom :/

Var någon som frågade varför vi tar bort "barnet", men det är inte jag som valde att ta bort det.. det tog bort sig själv. Iofs valde jag inte att bli gravid heller, men hade allt gått bra hade jag inte tagit bort det för abort gör jag inte. Men just nu var det nästan bäst att det blev som det blev ändå tror jag, för inte riktigt planerat att ha såå tätt ;) Vill jobba lite innan nästa unge anländer!

Ha en bra dag!



Kommentarer:
Postat av: Louise

Jag tyckte inte om syskonsitsen på den. Kändes som barnet som sitter där bak inte ser något, plus att den inte kändes så stadig för någon som inte ens är 1 1/2 år.

Postat av: Jessica Nellie & Oliwer´s Mamma

åh jag beklagar, vi har varit i samma situation för bara en månad sen. men bebisen ville inte riktigt vara kvar. och det var inte heller planerat, och jag är emot abort. så jag säger som du, det var väl bäst så antar jag... :)



kram

2011-01-11 @ 13:13:11
URL: http://shiiitonge.blogg.se/
Postat av: Louise

Okej, ja alla är ju olika .)



Haha, ja det förstår jag :P får se om det blir enkel v eller dubbel w

2011-01-11 @ 14:04:51
URL: http://cauterize.blogg.se/
Postat av: Marie-Från en prematurmammas hjärta-

Men en vecka till?:( är det inte lika bra att kolla med ul på en gång och avgöra vad som behöver göras ist för att behöva gå och vänta och vänta. Blir ju jobbigt för dig när man bara vill ha det överstökat så man kan få gå vidare! Massa kramar

Postat av: Carro

Hoppas det snart är över och du slipper gå igenom detta igen!

2011-01-11 @ 14:28:20
URL: http://carolinus.webblogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits