Snowboardmamman

Wiiieee vilken rolig dag jag haft tillsammans med Peter i backarna!! Så sjukt kul att åka så det finns inte, synd man inte kan göra det oftare faktiskt. Skulle ju vilja åka varje helg som det är snö!! :) Mina ben just nu gör ganska ont för det är fan ansträngande att åka lift, svänga, hoppa fram mellan backe och lift och allt man nu gör. Kommer nog bli fin träningsvärk till imorgon det, men det gillar vi!

Tänkte bjuda på en del klipp som filmades idag:

Peter kommer fram där i skogen :) Roligast att åka där ju!

 

Jag vurpar i svarta backen haha. Min första vurpa och den blev filmad, så det bjuder jag på :) Ser inte ut som det är brant alls, men det var ganska brant där.. annars hade nog inte backen varit svart.

 

Jag kommer åkandes och det ser verkligen ut som snigelfart på filmen haha, men gick snabbare än det ser ut :)

 

Tråkigt i liften? Svar: Ja!

 

Försöker förfölja Peter här, men går ju inte så bra när hans bräda är sprillans ny och min är gammal och inte nyvallad!

 

Summan av dagen är iaf att det var sjukt kul!!! Vill åka mer!! :D

 

 


Kommentarer:
Postat av: Alfva

Åh, vad avis jag blir! Vill också iväg och åka! Det är ju bara så grymt skoj!

Postat av: Alfva

Sv: Droppskyddet köpte jag nog på BarnensHus tror jag, men borde finnas på alla stora barnkedjor. Tror det kostade 20:-. Lätt värt det i sommar när hon lär börja äta mängder med glass och man inte vill ha det överallt! ;)

2011-01-15 @ 20:21:14
URL: http://alfvan.wordpress.com
Postat av: Jenny

Sv: Nej det är inte kålgratängen, utan det är potatis.

Jag bara slängde ihop lite saker vi hade hemma.

2011-01-16 @ 12:34:30
URL: http://rosorochpalmblad.webblogg.se/
Postat av: Elin, Albin & Ellas mamma

Härligt :)

2011-01-16 @ 12:51:46
URL: http://elinnorgren.blogg.se/
Postat av: Marie-Från en prematurmammas hjärta-

Såg riktigt roligt ut:D Så skönt för dig att komma ut lite. Tycker du får passa på att komma iväg minst en gång till innan snön försvinner!

Postat av: Carro

Va härligt! Nu längtar man tills man ska iväg ännu mer :)

2011-01-17 @ 10:06:34
URL: http://Http://carolinus.webblogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits