Trääänat och jobb

Klämde in träningen direkt efter jobbet idag iaf - för träna det måste jag!! Blev 40 min på crosstrainern idag, personbästa alltså och brände 330kcal. Sen struntade jag i styrkan eftersom jag ville hem till barnen :)

På jobbet idag gick det väl "bra". Typ alla system krånglade hela dagen så vi har ju inte lärt oss sådär väldigt mycket inte, men det kommer väl det med. Sen ringde de från vikariepoolen och frågade om jag kunde jobba på fritids idag, jag önskade såå att jag kunde sagt ja, men fick ju säga nej :( Haft ångest resten av dagen för det faktiskt.

Träffade Jenny på gymmet som frågade hur det gick med jobbet och jag kunde knappt prata om det för då hade jag nog börjat gråta och det hade jag ingen större lust med just där. Så ingen får fråga mig för jag kommer bryta ihop då >_<

Det känns lite tufft nu med allting, men hoppas det ordnar sig när utbildningen är över och vi går ner på 75%.

Hoppas alla haft en bra dag.


Kommentarer:
Postat av: Marie-Från en prematurmammas hjärta-

Men gumman är det så jobbigt!:( du vet vart jag finns om du vill prata! Massa kramar!

Postat av: Karin

Jag kan förstå att det är tungt för dig. Jag känner igen känslan och att vara nära till gråt när nån tar upp det. Men det kommer bli bättre. Vi är ju människor som vänjer sig med saker och du kommer vänja dig så småningom. Hoppas det blir bättre :)

2011-01-20 @ 22:16:53
URL: http://karinjohannakarlsson.blogg.se/
Postat av: Jenny

Förlåt! Ska inte fråga igen, utan du får berätta själv. Men jag tror det kommer kännas bättre bara du kommer in i de.. KRAM

2011-01-21 @ 21:44:06
URL: http://rosorochpalmblad.webblogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits