Trainee

Schemat jag la ut igår är bara för tiden då vi går trainee, sen efter det är det lite huller om buller med tiderna tydligen. Ingen struktur what so ever vad jag hörde! Men det kanske blir bra ändå.. vad vet jag?

Idag har David VABat med Vilde och Devin eftersom Vilde inte mådde bra igår och krånglat som tusan under natten. Var lite konstigt att jag åkte och jobbade imorse och David stannade hemma. Kommer kanske bli mer vanligt nu, vem vet?

Gick bra på jobbet iaf, tur att jag är i sån bra grupp och med sån trevlig utbildare annars hade det varit riktigt jobbigt. Min utbildare som jag har nu jobbade jag tillsammans med förut på winback när jag var där, så det är ju skoj :)



Kommentarer:
Postat av: Marie-Från en prematurmammas hjärta-

jaha jag trodde det var fasta tider som du skulle ha framöver. tråkigt för det var bra tider! Förstår att det måste känts jättekonstigt när man varit hemma så länge!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits