Göteborg

Jag fick lite snopet två dagars semester denna veckan som jag inte hade räknat med, men det gjorde ju ingenting :) Det resulterade i en spontantripp till Göteborg för mig och Devin!



Hejdå pappa och Vilde!!



Devin somnade på bussen mellan Trollhättan och Göteborg :)



Vi sov hos Hardin och dagen efter var det dags att turista i Göteborg med en början i det stooora pariserhjulet :)



Vi tog VIP-gondolen såklart! Ska man göra något så ska det göras ordentligt!



Devin var glad! :)



Höööögt uppe!!



Sen åkte vi paddan som var riktigt intressant tyckte iaf jag och Hardin :)



Vi åkte under låååååga broar!



Devin somnade.. så kul tyckte han att det var ;)



Maten åts på andrum - vegetarisk restaurang



Sen hälsade vi på getterna och de andra djuren på Barnens Zoo i slottsskogen



Devin fick snålskjuts på Hardins axlar en bit



Bambi var där!!



Devin klättrade i träd som den klätterapa han är! :)



Devin somnade som en stock på kvällen och sov ända till 08.25 på morgonen!! :)



Dagen idag har vi spenderat med Amy och hennes familj! Var till sjön och badade, åt mat på en pizzeria och bara hade det trevligt! Devin lärde sig dessutom en sak idag, men det kommer i separat inlägg :)

Tack alla för tiden i Göteborg!



Kommentarer:
Postat av: Amy- 23 & tre barnsmamma

så trevligt så :)


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits