Dagen



På förmiddagen fick vi besök av min mormor och Elisabeth. Hon kunde inte hålla sig från studsmatta så hon hoppade en stund med Devin till hans stora glädje :)


Elisabeth med Liam och Vilde

Även Liam och Jenny kom i samma veva för lite lek och bus :)



Bollkastning :)



Jenny och Liam hoppar studsmatta och min mormor håller koll ;)



Jag fick fina blommor av Elisabeth eftersom jag fyller år snart -tack-



Mellis för barnen intogs på trappen :)



Sen kom regnet!

Nu är barnen lämnade hos Malin för att sova över där. Vart smidigast så än att hon skulle dra upp Adam innan sex imorgonbitti och komma hit. Första gången de sover hos någon annan än sin farmor och Kenth, men det går nog jättebra :) Imorn blir det att gå upp tidigt för att bege sig mot Falköping på konsultation -spännande-



Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits