Andmatning

Idag klädde vi på oss och gick ut i det härliga vädret. Vi knallade bort till alla änder och matade dem, de blev glada :) Vilde blev också glad och sa hela tiden titta mamma, många ankan. Han har blivit så himla bra på att prata nu, jättekul!! Devin ville bara mata dem skitfort och gå vidare på andra äventyr han på alla isfläckar och snöhögar som finns.

I eftermiddag kanske jag ska till Karlskoga på fest med Peter och gänget. Jag har inte bestämt mig riktigt än, men kanske blir så.. Ja, det lär ju märkas. Ska jag iväg måste jag bestämma mig fort iaf för då måste jag masa mig till systemet först.

Ha en trevlig dag!!



Kommentarer:
Postat av: Marie-Från en prematurmammas hjärta-

mysigt! Hoppas du får en rolig kväll:D


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits