En i gänget

Jag ska bli en i gänget nu och nästa vecka kommer denna skönhet hem till mig :) Hoppas jag blir lika nöjd med den som alla andra verkar vara! Men det blir jag nog. Kan ju inte få sämre skit än jag hade nu innan iaf även fast den mobilen typ var ny den också.. men den tar David över för han bryr sig inte lika mycket om vilken mobil han har som jag gör haha. Han använder ju inte sin lika mycket som jag gör, så jag behöver en ny för står inte ut med den Nokian!! Ska ju ALDRIG mer ha en Nokia iaf - om de inte kommer ut med någon jävligt bra en. Jaja.. nu längtar jag!

Kommentarer:
Postat av: Carro

Älskar min iPhone :)

Postat av: Anonym

Kommer aldrig vilja ha något annat nu....

2011-03-03 @ 21:06:02
Postat av: Marie-Från en prematurmammas hjärta-

kul med en ny mobil :)

Postat av: Emma

Du kommer bli jätte nöjd! Fast tyvärr blir man ganska asocial när man ska lära sig allt med telefon. Man blir dessutom lite beroende av den :)

2011-03-04 @ 19:00:41
URL: http://blogg.mama.nu/emma-pettersson/
Postat av: zasata - en emetofob

är det 3GS eller 4?

2011-03-04 @ 21:58:26
URL: http://zasata.blogspot.com

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits