Familjen Hals

Natten till idag har varit katastrof. Vilde har haft så ont i halsen (igen) och då kände jag efter och jag hade ju också lite ont i halsen, men inte så jag tänkte på det. Fick tillslut flytta över Vilde från hans säng in till oss för han hostade och andades så tungt, stackaren. Så varken Vilde eller jag har ju sovit bra i natt.

Imorse hade jag ännu mer ont i halsen och det var precis samma halsont som jag hade för inte så längesen och för bara 5 dagar sedan avslutade jag den penicillinkuren. Ringde direkt till VC och fick en tid klockan 11:15 för alla tre, för jag tyckte det var lika bra att kolla Devin också. Han kan ju bära på det fast han inte har ont liksom..

Nu har vi varit där och visst har vi alla tre streptokocker :( SUCK! Det värsta är att varken jag eller Vilde ska få penicillin nu eftersom vi nyss avslutade en kur. Det protesterade jag ju självklart emot för Vilde äter ju inget och kan inte sova.. Jag har själv svårt att få i mig någonting och vill inte ha lika ont som sist! Så klockan 17 ska vi till VC igen för läkarbesök. Hoppas de har något bättre att säga då för om jag ska få sådär ont i halsen igen bara för jag inte får medicin kan jag inte jobba eller något ju! :/

Jag är så trött



Kommentarer:
Postat av: Sara - Ensamstående mamma

Men fy, hoppas ni får penicillin så ni får bli friska.

Postat av: Sara - Ensamstående mamma

Han tackar så mycket :)

2011-03-31 @ 13:10:25
URL: http://dolphin.blogg.se/
Postat av: Amy- 23 & tre barnsmamma

Sv: JA precis... För om han själv är med på buset då är det väldigt tyst här hemma, då ska man vara rejält orolig ;)

2011-03-31 @ 13:44:48
URL: http://olimy.blogspot.com
Postat av: Cissi - Mamma till Nathalie och Leo

Nej men usch, era stackare!

Hoppas verkligen att ni också kan få penicillin.

2011-03-31 @ 14:54:27
URL: http://nathaliesochleosmamma.blogg.se/
Postat av: Marie-Från en prematurmammas hjärta-

Men fy så tråkigt:( krya på er<3


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits