ONT!!!!

Fy farao vad ont jag har haft i halsen idag - och fortfarande har. Helt sinnessjukt. Varje gång jag ska svälja är det ju nära på att jag börjar gråta :/ Inte fått i mig mycket mat direkt för det är som knivar i halsen på mig. Hemskt!

På jobbet idag kunde jag inte prata i telefonen så jag fick sitta med admin istället hela dagen och det var ju tur det! :) Hade aldrig pallat prata hela dagen faktiskt. Blää.

Får se om jag kan sova i natt då för natten till idag vaknade jag hela tiden så fort jag skulle svälja pga smärtan. Nu är jag iaf ledig två dagar i rad och barnen ska vara hemma, men kan ju vara kul att vara någorlunda pigg för det.



Kommentarer:
Postat av: Amy-23 & 3 barnsmamma!

krya på dig

Postat av: Louise

Vi har så otroligt mycket kläder kvar sen Liam så vi kände oss tvungna att rensa ut lite för att få plats att köpa något nytt till den lille .)

2011-03-16 @ 20:45:12
URL: http://cauterize.blogg.se/
Postat av: Elin

Halsfluss? Krys på dig.

2011-03-16 @ 20:45:26
URL: http://elinnorgren.blogg.se/
Postat av: Cissi - Mamma till Nathalie och Leo

Men gå till läkaren och se om det är halsfluss för det smittas skit lätt och då ska du ju ha medicin mot det, det gör svin ont i halsen om det är det!

2011-03-16 @ 21:41:17
URL: http://nathaliesochleosmamma.blogg.se/
Postat av: Marie-Från en prematurmammas hjärta-

hoppas du får en tid på vc idag. Jag vet det är så ont att man inte ens kan svälja sin egen saliv:(


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits