Panik

Usch igår kväll efter Vilde lagt sig började han gråta lite så gick in till honom och hela kudden var dyblöt för han inte kunnat svälja ens så dreglat ner hela den :/ Sen fick han världens panik för det gjorde väl så ont antagligen så han visste inte var han skulle ta vägen. Han for runt som en galning i famnen på mig och sen på golvet och bara sparkade och skrek :( Stackars lilla bebis. Tillslut lugnade han sig i famnen på mig och jag kunde få i honom lite penicillin när jag sa att det skulle hjälpa honom och efter det slocknade han helt utmattad i famnen på mig.

Imorse åt han glatt penicillinet utan problem för han märkte väl att det hjälpte. Han verkar bättre idag så det verkar som det hjälper lika fort på honom som på mig och det är ju tur det för inget roligt alls att se lillälsklingen sådär och man själv är helt maktlös..



Bli frisk fort hjärtat mitt ♥



Kommentarer:
Postat av: Amy-23 & 3 barnsmamma!

sv: JAA! 500.. frågade både en och två gånger om hon va seriös :P

Postat av: Teres

Nä inge kul när de små är sjuka =/ Både mina är också sjuka nu med feber å hosta. =(



Jamenvisst det kan vi fixa då =) =) Å ja, de är jättehärliga! Å gillar modellen skarpt!

2011-03-19 @ 21:54:59
URL: http://myspysklader.se
Postat av: zasata - en emetofob

Men usch då. Krya på er-

2011-03-28 @ 20:04:37
URL: http://zasata.blogspot.com

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits