Bytt klinik igen ;)

Jag var ju med en kompis på en konsultation till denna kliniken och även pratat med en annan kompis som opererat sig där, och det verkar helbra! Dessutom är det bra mycket närmare än till Landskrona där jag tänkte göra. Nu har jag fått en tid för konsultation iaf och det ska bli helspännande :) -längtar-



Jag har ju tänkt på detta med bröstförstoring i säkert 10 år nu (minst) och de som står mig närmast vet verkligen hur mycket jag hatar hur jag ser ut nu så de förstår verkligen mitt val. Jag vill liksom kunna gå med barnen till badhuset, visa mig i snygga kläder.. känna mig lite snyggare och kvinnligare helt enkelt. Skulle ju t.ex. aldrig gifta mig som det är nu.. (inte för jag tänker göra det än!!) vill ju inte att magen ska puta mer än brösten i en bröllopsklänning. Så skulle det komma på tal (vilket inte kommer ske) så skulle jag blankt säga nej!

Nej gud vad jag längtar efter detta nu. Önskar mig ju enbart pengar i födelsedagspresent iaf!! =)





Kommentarer:
Postat av: Marie - Från en prematurmammas hjärta -

spännande.Inte långt kvar!!:)

Postat av: Maria

Kikar in här :) Rekomenderar verkligen den kiniken. Ligger där jag bor och det är mnga som åker dit hoppas du kmr bli nöjd

2011-05-24 @ 13:39:04
URL: http://miiia87.webblogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits