Ögoninflammation

Idag skulle vi leka med Marie och Neo. Det gjorde vi också, men när de kom imorse så började Vildes ögon helt plötsligt att vara som tusan!! Tror min lilla prins åkt på ögoninflammation :(Vi tog en promenad bort till apoteket och köpte ögonskölj till honom så jag hoppas det försvinner fort. Vill inte att det ska hålla i så länge som sist.. lilla kraken! Han är iaf pigg, men blev ju inget dagis för honom idag så David får sluta lite tidigare så jag kan åka till jobbet..

Jag som skulle ut och jogga idag hade jag tänkt, men det hinns ju inte nu när jag har honom här hemma :( Illa!





Kommentarer:
Postat av: Helen.HUSnrNIO

Usch ögoninflammation är jobbigt att ha och så himla smittsamt:( Jag fick det när sonen hade det. iPoden rymmer 2 gb vilket är ca 500 låtar sa de på Elgiganten. Grymt liten och smidig=) Trevlig kväll!

Postat av: Cissi - Mamma till Nathalie och Leo

Lilla stackarn.. Hoppas det försvinner snabbt!

2011-05-12 @ 18:08:03
URL: http://nathaliesochleosmamma.blogg.se/
Postat av: Fia

Usch då stackars liten!Hoppas det blir bättre!

2011-05-12 @ 22:51:10
URL: http://www.ensidaomallt.se/Sofsan/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits