Stolt mamma

I förmiddags lämnade jag Vilde på dagis i bara "mongler" (kalsonger) för han vägrade ha blöja på sig. Vill han inte ha det så ska han ju inte ha det heller :) Jag lämnade även en extra kasse med kalsonger och byxor i för ombyte.

När David hämtade honom på dagis vid halv fem ungefär hade han fortfarande samma byxor och kalsonger på sig som jag lämnat honom i!!! Fattar ni?? Han hade inte kissat ner sig en enda gång och enda stunden han hade haft blöja på sig var när han sov middag! Kan inte ens beskriva hur stolt jag är över min lilla prins :)

Ännu ett steg i rätt riktning mot blöjfrihet!!



Kommentarer:
Postat av: Elin

Vad roligt att det funkade så bra :D

Postat av: Emma

Men så roligt, duktiga Vilde!!! :D Vad skönt för er, snart har ni två blöjria barn!

2011-05-25 @ 09:59:34
URL: http://emmashjartan.wordpress.com
Postat av: Marie - Från en prematurmammas hjärta -

Så duktig:)


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits