Tuttar, tuttar, tuttar överallt!

Kan ju säga att jag har tuttar på hjärnan nu faktiskt. Läser om dem, drömmer om dem, ser dem överallt, tänker på dem.. Haha ja, men det blir väl så när man verkligen vill någonting och inser att det ändå kommer ske inom en snar framtid :)

Idag gjorde jag ristestet för att prova lite med vilken storlek man ska välja. De flesta kirurger vill ju gärna att man gör det hemma så man kan bekanta sig lite med hur det skulle kännas att ha större och vilken storlek som kan tänkas passa. Jag provade nu med 3 dl ris vilket då skulle motsvara 300 cc om jag förstått det hela rätt (på ett ungefär) och jag tyckte det blev ganska bra men man ska nog slänga in lite extra för att inte bli missnöjd senare för att man valt för litet. Jag har ju endast testat 300 nu, men ska testa med 400 också och säkert en massa däremellan och ännu mer haha ;)




Skulle ju vilja ha allting överstökat nu och komplikationsfritt! Sen hade ju inte en platt mage vart fel på det heller, men det kan man ju bara drömma om att få.. >_<



Kommentarer:
Postat av: marie - från en prematurmammas hjärta -

Tyckte den som du hade på bilden såg naturlig ut till din kropp.

Postat av: Elin

Jag är så avudsjuk på dig, jag vill också göra men just nu finns inte dom pengarna :(

2011-05-11 @ 08:13:57
URL: http://elinnorgren.blogg.se/
Postat av: Jenny

Håller med Marie det såg riktigt naturligt ut, så du ska nog inte gå så mkt större..

2011-05-11 @ 11:41:35
URL: http://rosorochpalmblad.webblogg.se/
Postat av: Marie - Från en prematurmammas hjärta -

ja eller hur Jenny. Det såg jättefint ut:)

Postat av: Anonym

jobba med din självkänsla istället. en person som måste operera sig för att bli nöjd med sig själv kommer aldrig nöja sig med det utan bara fortsätta leta fel på sig själv.vilka signaler ger det dina barn, att man måste operera sig för att bli nöjd med sig själv?

2011-05-16 @ 07:42:08
Postat av: Becca

Jag har också varit på konsultation och det var så himla häftigt, man fick se hur brösten skulle se ut på riktigt i 3D :D

Jag testade med 275, men jag lär nog vilja ha minst 100 till. Varför inte öka på lite grann när man ändå gör det ;)

2011-06-10 @ 07:41:55
URL: http://bippis.blogspot.com

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits