En liten award - till mig!

Kan man bli gladare än för det här :) Nästan inte.
TACK
Malin för denna fina award!




 

Nu följer några saker som man ska göra när man fått denna award;
Länka till den man fått den av, fullborda de 5 meningarna och skicka den till 5 andra bloggar.

1. När ingen ser eller hör mig… brukar jag sjunga som Malin. Speciellt i bilen ;)

2.
Jag går aldrig hemifrån utan…
min mobil!

3. Min blogg heter som den gör för att jag… heter som jag gör :P

4. Om jag vågade skulle jag… spara till en bukplastik.

5. Om tio år kommer jag att… vara 36 år gammal och ha en 10 åring, en 13 åring och en 14 åring hemma och förhoppningsvis vara utbildad till något som jag vill jobba med och vara lycklig.

Nu skickar jag den här vidare till..


Marie

Amy

Emma








Kommentarer:
Postat av: Sanna mamma till Skrutt o lillebror i magen ♥

Roligt med såna där:)



ok var alla barnen planerade? tycker jag har läst att lille bebisen i magen inte var det?



det kommer skilja ungefär (beronde på när lillebror väljer o komma ut) 3 år och 8 månader. Oj vad stor min lilla tjej kommer bli då:)



kram


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits