Läskig pappa



David skulle på Halloweenparty i helgen och när jag sminkat klart honom på toaletten och han gick ut ur badrummet blev Vilde jätterädd. Hans min när han fick syn på pappa går inte att beskriva :( Han var som ett plåster på mig sen och vägrade prata med honom. Han tyckte pappa såg konstig ut och han påpekade om och om igen att man måste måla med pensel på papper och inte på tröjan! Från början trodde han ju att det var blod, men det förklarade vi ju snabbt att det inte var såklart. Stackars liten alltså. 

Själv tillbringade jag kvällen hemma hos Tina och kollade på film och hade trevligt :) Barnen sov ju hos farmor och Kenth och ville att jag skulle åka därifrån så fort som möjligt. 



Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits