Massa små sparkar ♥

Bebisen har blivit en riktig buse i magen och sparkar som en tok emellanåt :) Så himla mysigt! Det är det bästa med att vara gravid, att få känna dessa små sparkar och buffar ifrån bebisen. Man blir lika glad varje gång man får livstecken där inifrån ♥ Han är dock rätt busig där inne, för varje gång jag säger till David att känna när han sparkar så slutar han ju såklart för att sen sparka direkt han tar bort handen igen. Blygis ;)

Barnen är så underbara med magen också så man blir ju nästan tårögd. Numera får dock inte jag några pussar vid lämning på dagis längre - bara magen som får det. Hihi, mina små sötnosar!

Kärlek till er!



Kommentarer:
Postat av: Marie - Från en prematurmammas hjärta -

Sååå mysigt:D

Postat av: Helen.HUSnrNIO

Svar till din kommentar: Vi äter alltid en marmlead som finns att köpa på Ica i avlånga, lite höga, glasburkar och som är helt utan socker!

Inget jag tänkte på att skriva med då det är en självklarhet för oss att alltid köpa den.

Den är supergod och finns i flera olika smaker.

Då blir det ju självklart kakan inte alls lika söt!



Det borde jag kanske tänkt på att skriva med [ska lägga till det i inlägget] men då vi alltid köper just den marmeladen så var det inte så att jag tänkte på att det skulle vara en speciell marmelad.



Synd att den blev för söt...!



Underbart du skriver om magen och barnen=)

Ha en fin dag!

2011-10-18 @ 11:55:21
URL: http://husnrnio.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits