Spakväll på Hennickehammars herrgåd

Igår var det spakväll på Hennickehammars herrgård som stod på schemat. Innan vi åkte dit så blev jag sminkad av fina Tina Kojo :) Inte varje dag man blir det inte. Sen kom Malin och hämtade upp oss och vi begav oss av.



När vi kom dit var detta bland det första vi fick se -myyys-



Sen bubbelpoolen då!! :) Hade ju inte varit fel att ha hoppat i, men jag och Tina satt bredvid vi. Var varmt så det räckte och blev över ändå haha.



Mitt bubbel som bestod av alkoholfri päroncider :) De andra drack champagne de!



Hela underbara Mary Kay-gänget!! (utom jag och Tina då)



Jag fick en jättefin necessär för min makeup och även fina pins och en ögonfransböjare i rosa :)



Supergulligt halsband fick jag också :)



Även ett jättefint armband :)



Och choklaaaad!! :)


Jättemysig kväll på en helt vanlig måndag. Häääärligt!!



Kommentarer:
Postat av: sandi

Det där är bra fusk alltså! Här sliter vi andra och du går och spa:ar och får presenter.

Postat av: marie - från en prematurmammas hjärta -

Låter underbart. Riktig mysig kväll med många fina presenter :)

Postat av: marie - från en prematurmammas hjärta -

Låter underbart. Riktig mysig kväll med många fina presenter :)

Postat av: britta bloggar

Åh så härligt!

2011-10-25 @ 16:24:59
URL: http://brittabloggar.se
Postat av: Bella

Gillade armbandet :)

2011-10-25 @ 17:37:38
URL: http://isabellalindroos.blogg.se/
Postat av: emma

Eftersom jag fick ett nej så är det bara att köra nu :) tänkte boka tid nu i november :)

2011-10-26 @ 10:49:55
URL: http://emmammatilltva.blogspot.com

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits