Lite häftigt

Lite underligt och häftigt är det minsann att jag fått två så olika barn. Den ena är brunhårig och blåögd och den andra är blond och brunögd :) Helt olika personligheter har de också och det är så underbart att se dem utvecklas! Man funderar ju myckt på hur trean ska se ut nu när man har två stycken som är totala motsatser liksom. Kanske en rödhårig med gröna ögon? ;) Spännande värre. Trodde dock aldrig jag skulle få en blond unge med tanke på mina mörka drag, men där ser man :)



Min blonda sötnos :)



Kommentarer:
Postat av: Elin

Ja tänk vad olika :) tur är väl det också för annars hade det inte varit lika kul tycker jag.

Postat av: Marie - Från en prematurmammas hjärta -

Ja verkligen olika!:)


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits